• en
  • ru
  • hu

Program

Ízelítő a programból

  • Libor LOCHMAN ügyvezető igazgató, CER, Belgium: A 4. vasúti csomag műszaki pillérének megvalósítása és hatása a vasút versenyképességére
  • MOSÓCZI László közlekedésért felelős helyettes államtitkár, NIF: A magyar vasúti infrastruktúra fejlesztési kilátásai
  • ELŐHEGYI Zoltán gyártmánytervezési osztályvezető, VAMAV Vasúti Berendezések Kft.: A vasúti kitérők karbantartási stratégiájának optimalizálása – üzemi tesztek a legjobb gyakorlat kialakítása érdekében
  • CSORTOS Gabriella doktorandusz, BME Út-és Vasútépítési Tanszék: A vasúti közlekedési zajvédelem pályavasúti vonatkozásainak laboratóriumi és helyszíni vizsgálatai
  • Giovanni LONGO, Trieszti Egyetem Műszaki Tudományok és Építészeti Tanszéke: A karbantartási költségek és a kapacitás-felhasználás egyensúlya: Multi Objektív Genetikus Algoritmus használata az optimális megoldások megtalálásához
  • Wolfgang ZOTTL kutatási és fejlesztési vezető, ÖBB Infrastruktur AG, Ausztria: Drónok használata pályavasúti körülmények között
  • Prof. Dr. Peter VEIT – Michael FELLINGER, Grazi Műszaki Egyetem, Ausztria: Vasúti kitérők viselkedésének előrejelzése – analógiák és különbségek a nyílt pályával való összevetésben
  • Virginia ANTÓN szolgáltatásátvételi és fejlesztési mérnök, ESSP SAP, Spanyolország: Az EGNOS, egy kulcsfontosságú elem a jövőbeli vasút pozicionálásában
  • Dr. Nahuel MANZO COSTANZO, Tudásmenedzsment és k+f, COMSA, Spanyolország: Nagysebességű pálya karbantartási költségeinek csökkentése új ágyazatanyag alkalmazásával
  • Peter PALOTAS, Közlekedési Infrastruktúra Osztály, Getzner, Ausztria: Intelligens elasztikus megoldások a vasúti pálya karbantartási költségeinek csökkentése érdekében
  • FEJÉRVÁRY Géza ügyvezető igazgató, Granuflex Kft.: Gumiőrlemény alapú rugalmas termékek alkalmazása a vasúti pályaépítésben
  • Anatolii MARKOV – Vladimir MOSYAGIN, Radioavionica Corp., Oroszország: A sínfej mikrorepedéseinek (Head Checking) felderítése és értékelése ultrahangos vizsgálati eljárással
  • David CARLINI, Vasúti és Szállítási Osztály, Gruppo Loccioni, Olaszország: Mobil robot-platform használata vasúti váltók automatizált ellenőrzéséhez
  • Assem AKHMETOVA, Kazahsztáni Államvasutak: Síndiagnosztika nehéz éghajlati körülmények között
  • Petr KULESHOV – Vladimir KOROTIN, Közlekedésfejlesztési Osztály, PIK PROGRESS JSC, Oroszország: Nagysebességű vasútvonalak kontrollparamétereinek meghatározásában használt eszközök és módszerek
  • Dr. MAJOR Zoltán egyetemi adjunktus, Széchenyi István Egyetem: Kiöntött síncsatornás pályaszerkezetek vizsgálata hőmérsékleti hatásokra
  • Dr. FISCHER Szabolcs – NÉMETH Attila – HORVÁTH Zsolt, Széchenyi István Egyetem: Üvegszál erősítésű ragasztott-szigetelt sínillesztések vizsgálatai
  • Rainer WENTY – Fabian HANSMAN, Stratégiai Marketing Osztály, Plasser & Theurer, Ausztria: Vasúti ágyazatok és karbantartásuk
  • Anatoly MARKOV – Andrey ANTIPOV Engineering & Design, Radioavionica Corp., Oroszország: MFL (Magnetic flux leakage) vasúti roncsolásmentes anyagvizsgálati fejlesztések
  • Miroslav HALTUF, Shift2Rail JU, Csehország: Digitalizáció – kihívás a Shift2Rail számára
  • Haifeng SONG – Eckehard SCHNIEDER, Braunschweigi Műszaki Egyetem Közlekedésbiztonsági és Automatizálási Intézete, Németország: Vonatközpontú, kommunikáció-alapú közelítési menetengedély-rendszer
  • Dr. HRIVNÁK István, Tran-SYS Kft. – LADÁNYI József, EMC Solution Kft.: A vasúti villamosenergia-felhasználás tervezése szimuláció támogatásával
  • Robert GRABNER értékesítéstámogatás és ajánlatmenedzsment-igazgató, Mission Critical Networks, Kapsch CarrierCom Ltd., Ausztria: Érvek és ellenérvek több beszállító esetén egy döntéshozatalhoz
  • Horst KAUFMANN – Bernhard BRUCKNER – Michael MIKULANDRA, Kapsch CarrierCom, Ausztria: Digitális átalakulás és kiberbiztonság
  • Anna FRISEE SBB, Svájc: Pénzügyi stratégia az elmulasztott pályakarbantartás költségeinek kompenzálásához
  • Franco DE FAZIO, kiemelt értékesítő, Comtest Wireless, Olaszország: Az ERTMS diagnosztikai tesztelés integrált megközelítésének előnyei
  • CSÉPKE Róbert, csoportvezető, BKV Zrt. Villamos Üzemigazgatóság: Vasúti sín/kerék érintkezés a kis sugarú ívekben
  • Riccardo SANTORO innovációs vezető, Ferrovie dello Stato (olasz állami vasút), ICT Vállalati Stratégia: Gépi következtetés a szemantikus “szállítási adatok hálózatán” az átjárható ügyfélközpontú közlekedési alkalmazásokhoz
  • HORICSÁNYI Krisztina – VARGA Balázs, MechatroMotive Kft.: Frissítse rendszerét IoT megoldásokkal
  • ÁGH Csaba diagnosztikai mérnök, MÁV Központi Felépítményvizsgáló Kft.: Kerék-sín kapcsolat korszerű diagnosztikája a futási instabilitás elkerülése érdekében
  • Jean-Philippe PEUZIAT kommunikációs osztályvezető, UNIFE, Franciaország
  • Marko RADOVIC, RCSEE (Rail Cluster for South-East Europe), Szerbia

 

2017. október 9.  – 0. nap (hétfő)
07:00-15:00 Kiállításépítés
15:00-20:00 Regisztráció
Tematikus kerekasztalok – Ismerkedési lehetőség
18:00-20:00 Nyitófogadás a konferencia helyszínén, a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpontban
2017. október 10.  – 1. nap (kedd)
09:00-10:40 Megnyitó és nyitó plenáris előadások
10:40-11:10 Kávészünet
11:10-13:10 Plenáris előadások
13:10-14:40 Ebédszünet
14:40-16:40 Plenáris előadások
16:40-17:10 Kávészünet
17:10-18:00 Plenáris előadások
18:00-20:00 Kiállítás megtekintése, kapcsolatfelvétel a kiállító cégekkel – Snack-parti alkoholos italokkal
2017. október 11.  – 2. nap (szerda)
08:30-10:30 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
10:30-11:00 Kávészünet
11:00-13:00 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
13:00-14:30 Ebédszünet
14:30-16:10 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
16:10-16:40 Kávészünet
16:40-18:00 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
19:00-22:00 Esti fogadás
2017. október 12.  – 3. nap (csütörtök)
08:30-10:30 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
10:30-11:00 Kávészünet
11:00-13:00 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
13:00-14:30 Ebédszünet
14:30-16:10 Szekcióülés Szekcióülés Szekcióülés
16:10-16:30 Összegzés és konferenciazárás

A szervezők a programváltozás jogát fenntartják!